پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
تفاهم‌نامه همکاری با بسیج اساتید استان خراسان رضوی

تفاهم‌نامه همکاری با بسیج اساتید استان خراسان رضوی

- 1402/07/10

در نشستی با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی و رئیس پارک علم و فناوری خراسان تفاهم‌نامه همکاری به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان،  در نشستی با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید استان خراسان رضوی و رئیس پارک علم و فناوری خراسان تفاهم‌نامه همکاری به امضاء رسید.

این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در زمینه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی و فناوری و در جهت توسعه فرهنگ کارآفرینی، فناوری و نوآفرینی به امضاء رسید.

در متن این تفاهم نامه بر تلاش در جهت توسعه فرهنگ فناوری و نوآوری در میان اساتید، همکاری مشترک در برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و رویدادهای علمی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، پژوهشی و فناوری، استفاده از ظرفیت‌های طرفین در راستای توسعه و حل مشکلات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، همکاری در زمینه تجاری سازی و پیاده‌سازی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های آموزشی، بسترسازی فعالیت‌های کارآفرینانه متناسب با توانمندی‌ها و فرصت‌های منطقه‌ای و فراهم آوردن امکان همکاری و مشارکت اعضای هیات علمی، صنعتگران، کارآفرینان و نخبگان منطقه تاکید شده است.

این تفاهم نامه توسط مجتبی بذرافشان مقدم، رئیس سازمان بسیج اساتید، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خراسان رضوی و مسعود میرزائی شهرابی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان به امضاء رسید.

دانلود پیوست خبر
رضا قاضی خانی رضا قاضی خانی مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.